Lo sentimos, no encontramos {{term}}. Vuelva a intentarlo.
Respuesta de Regus ante la COVID-19

Oficina virtual en 2 Saint Clair Avenue West F2

2 St Clair Avenue West, Toronto, Ontario, M4V 1L5

Give your business a new platform for success at Yonge & St Clair. For Toronto's Midtown companies, and anyone looking for a base in this dynamic metropolis, the arrival of Yonge & St Clair is the opportunity to take business to a whole new level. Take a seat in these impressive new flexible offices – which you’ll share with likeminded professionals – and you’ll instantly discover the benefits of the vibrant Yonge & St. Clair workspace and its terrific view of the downtown skyline. Rub shoulders with Canada's most influential professionals, and when it comes to getting down to business, you can choose from a range of spacious, fully serviced rooms to ensure maximum productivity.

Enter your new flexible office space – complete with superfast Wi-Fi and convenient in-house services – through the exclusive entrance from St. Clair Avenue West. Set on a unique second floor podium, our expansive offices feature designer skylights and lightwells in double-height ceilings. Fancy working al fresco? The enviable outdoor patio space is the perfect environment for a creative breakthrough or meeting of the minds. You’ll find there’s no time wasted traveling to your new flexible working hub too, or even getting started for the day; secure underground parking is available and there’s direct access to the TTC at the St. Clair subway station.

Why choose Yonge & St Clair.

  • Transport links on your doorstep to take you across town in minutes.
  • Surrounded by popular bars, restaurants and cafes – perfect for impressing clients
  • Contemporary designer workspaces with impressive features
Más

Oficina virtual en 2 Saint Clair Avenue West F2

2 St Clair Avenue West, Toronto, Ontario, M4V 1L5

Give your business a new platform for success at Yonge & St Clair. For Toronto's Midtown companies, and anyone looking for a base in this dynamic metropolis, the arrival of Yonge & St Clair is the opportunity to take business to a whole new level. Take a seat in these impressive new flexible offices – which you’ll share with likeminded professionals – and you’ll instantly discover the benefits of the vibrant Yonge & St. Clair workspace and its terrific view of the downtown skyline. Rub shoulders with Canada's most influential professionals, and when it comes to getting down to business, you can choose from a range of spacious, fully serviced rooms to ensure maximum productivity.

Enter your new flexible office space – complete with superfast Wi-Fi and convenient in-house services – through the exclusive entrance from St. Clair Avenue West. Set on a unique second floor podium, our expansive offices feature designer skylights and lightwells in double-height ceilings. Fancy working al fresco? The enviable outdoor patio space is the perfect environment for a creative breakthrough or meeting of the minds. You’ll find there’s no time wasted traveling to your new flexible working hub too, or even getting started for the day; secure underground parking is available and there’s direct access to the TTC at the St. Clair subway station.

Why choose Yonge & St Clair.

  • Transport links on your doorstep to take you across town in minutes.
  • Surrounded by popular bars, restaurants and cafes – perfect for impressing clients
  • Contemporary designer workspaces with impressive features
Opciones disponibles

+1 (844) 677-2237

  • Pantalla completa
  • Indicaciones
  • Vista de calle
Vea todas las ubicaciones en Toronto

¿Por qué elegir una oficina virtual de Regus?

Dirección empresarial

Establezca su oficina en una ubicación de primera a un costo reducido.

Servicio de asistente virtual

Además de obtener un número local, alguien responderá las llamadas que reciba.

Elija un plan a su medida

Agregue el servicio de asistente virtual y el uso de una oficina privada en el centro que guste.

Reubicarse es muy fácil

Reubique su contrato a cualquiera de nuestras oficinas sin costo adicional.

Manejo de correspondencia

Dirija su correo a cualquier dirección de Regus; haga que se reenvíe o recójalo.

Elija su paquete de oficina virtual

Servicio de manejo de correspondencia con elección de direcciones profesionales convincentes para su empresa

Dirección de negocios

Instale su negocio en la mejor ubicación, con una dirección de negocios y con servicio de manejo de correspondencia.

Virtual office service includes mail handling and telephone answering

Oficina virtual

Dirección profesional con manejo de correspondencia y asistentes virtuales, además de acceso a nuestra red global de salones ejecutivos sin reserva.

La oficina virtual incluye la dirección comercial, manejo de correspondencia, asistente virtual y acceso a salones ejecutivos

Oficina Virtual Plus

Disfrute del paquete completo de oficinas virtuales, con dirección comercial, manejo de correspondencia, asistentes virtuales y acceso gratuito a salones ejecutivos, además de acceso a una oficina privada en el centro de su elección.

Precios con todo incluido

Pague solo por lo que necesite, ya sea por el manejo de su correspondencia o por una oficina virtual con todos los servicios

Acceso a la red global de centros de negocios en 3000 ubicaciones

Red Regus

  • Acceso a una red global de centros de negocios
  • Elija entre 3000 ubicaciones premium
Una dirección virtual para recibir correo y servicio de contestadora de llamadas con el nombre de su empresa

Domicilio virtual

  • Reciba su correspondencia; las llamadas se contestan con el nombre de su empresa
  • No es necesario tener un espacio de oficina permanente

Más formas de trabajar en Toronto

Ofrecemos más que apenas espacio de oficina

...

Salas profesionales en 2 Saint Clair Avenue West F2 para reuniones, discursos, capacitación y entrevistas

Salas de reunión

Disponibilidad para trabajar: configuración antes de su llegada, de tal modo que empezará a trabajar justo a su llegada

Oficina por día

Pague solamente por lo que necesita: elija una membresía en función del espacio que más usa

Salas ejecutivas

Accesible para discapacitados}

Administre su espacio de oficina a través de la aplicación Regus

Adminístrelo todo donde quiera que esté

Descargue la aplicación de Regus en Apple App Store o en Google Play.

Descargue la aplicación de Regus en el App Store de Apple      Descargue la aplicación de Regus en la Google Play Store

Empecemos ahora mismo

No importa el giro de su empresa o su presupuesto, le ayudaremos a encontrar el lugar de trabajo adecuado.

Empecemos ahora mismo

No importa el giro de su empresa o su presupuesto, le ayudaremos a encontrar el lugar de trabajo adecuado.